27 april 2009

Start to run op kindermaat gestart

Vrijdag was het eindelijk zo ver. Na de paasvakantie begon het eerste en tweede leerjaar aan het start to run avontuur.

Speciaal voor hen werd er door de turnleraar een schema ontwikkelt dat toch wel de indruk van een volleerd jogger geeft. Vrijdag was het dus de eerste keer en zoals ik beloofd had, was ik ook van de partij (ouders en andere familieleden werden opgeroepen om mee te lopen en zo de kinderen extra te motiveren)

Het was leuk, wel vermoeiend en warm (in de stralende zon). Ik heb genoten en de kids ook. Volgende week moet ik echter al passen, want door de feestdag die op vrijdag valt, wordt de training naar donderdag verschoven en moet ik werken.

We zouden oorspronkelijk vandaag een tussentraining houden met het gezin, maar door laat overwerken zit het er niet in. Jammer, vooral voor de kids die er toch wel naar uitkeken.

Bon, ik ga eten en dan mijn plannen voor vanavond aanpassen, want ik ben toch wel anderhalf uur tot twee uur kwijt.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten