24 oktober 2009

Weer weekend!

Jaja, ondertussen zelfs al zaterdagmiddag.

De kinderen zijn net klaar met eten, dus zo dadelijk nog snel de afwas afwerken. Ondertussen kunnen ze zich klaarmaken om naar de scouts te gaan, mijn helden.

Ik heb weer wilde plannen tijdens die tijd. Kortom, het wordt een leuke namiddag. De koelkast is gevuld, de fruitmand ook en groenten hebben we maar uit te kiezen. Straks wordt het verwennen, want omdat het uur vannacht terugschuift, mogen de kinderen natuurlijk wat langer opblijven. (daardoor heb ik wat meer tijd om kabaal te maken op de naaimachine, bij wijze van spreken dan)

Alle, ikke weg, ikke afwassen.
Moest er straks iets af geraken, zal ik het zeker niet laten om een foto te plaatsen, want ik ben enthousiast momenteel hoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten