1 december 2009

Middagpauze, net voorbij

Jaja, het is al namiddag. Ik ben ijverig aan het werk. De pc is aan het scannen en ik wacht tegen dat de baas terug is. Dit is dus de pc van zijn ma, die werkt voor mij redelijk normaal.

De pc van de baas zelf is een heel ander verhaal. Voor degenen die het nog niet weten en voor degenen die het wel weten dus ook een beetje; mijn baas is blind. Zijn pc is uitgerust met een hele resem aangepaste programma's en toestellen. Heel interessant voor hem natuurlijk, maar soms kantje boordje enerverend voor de ziende mensen die erop werken.

Vanmorgen mijn pctje thuis in orde gemaakt, voor de virusscan dan, ergens in de voormiddag de baas zijn pc en nu net die van zijn ma. Ben er al bijna een uur aan aan het prutsen. Normaal is hierop dus geen internet, maar met de stekker van de éne pc in de andere te steken lukt het dus wel. Pc bijna klaar, baas bijna hier, dus ik bijna terug aan het werk.

Een niets zeggend stukje blog, maar dat mag ook wel eens. Straks vliegen we er weer in. Werken tot 16 uur en dan huiswaarts.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten