9 maart 2010

oei oei oei lang geleden

Foei, slechte gewoonte aan het kweken dus.

Hoewel ik me voorgenomen had om iedere week wel iets te schrijven, lukt dat momenteel echt niet blijkbaar.

Carnaval en de krokusvakantie zijn achter de rug. Wat perikelen binnen de familie zijn intussen ook opgelost - genezen - aan de beterhand (vul in waar nodig).

Kortom, onze kabouter is ondertussen 9 geworden, zus wordt er algauw 8 en mama voelt zich oud worden. Ik ben druk bezig met de voorbereiding voor de verjaardagsfeestjes, want ze gaan eens niet zijn zoals de meeste andere! Ik mag er nog niet te veel over zeggen, want hoewel (jammer!) mijn gastenboek niet echt druk is (nauwelijks gebruikt wordt) blijken er toch wel meer lezers te zijn dan ik vermoedde.

Dus nog voor de paasvakantie zal het feestje van de oudste doorgaan, samen met het zoontje van een vriendin dat ook binnenkort jarig is en dan na de vakantie, terwijl grote broer op bosklas gaat, gaan we de verjaardag van zus vieren.
(Valt het op dat de oudste de datum niet mag weten? Surprise party!!!!)

Veel werk, maar leuk werk dus. Oh, btw, die tuniek waar ik al sinds eind vorig jaar aan begonnen ben, ... , ja, weet je het nog? Wel, die is eindelijk bijna klaar. Nog de afwerking!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten