8 januari 2011

En toch...

heb ik me na een grondige inspectie van het ontwerp door zoonlief aan het borduren gewaagd.

Hij wou een kussenovertrek voor in de auto, want daar slapen de kinderen nog regelmatig een beetje. Zus krijgt dan ook eentje, maar dat is een verrassing. Door het aan mijn stoel (en dus mijn pc) gekluisterd te zijn door mijn zere rug ben ik dan maar beginnen zoeken. Hij had me al een idee gegeven en ik heb de uitwerking gedaan daarnet.

De machine is bezig, wij wachten af, goede film op, maar eerst nog even dit posten natuurlijk. De foto zal morgen volgen, het duurt namelijk nog redelijk lang!
Ondertussen is ook het ontwerp voor zus klaar, dus dat kan ik morgen ook effe onder de machine schuiven en alsof dat nog effe niet genoeg was, heb ik ook eens aan mezelf gedacht. (de kleine kussens stonden in promotie bij Ikea, valt het op?)

Nu effe met zoonlief X-men kijken en dan bedje binnen. Hopelijk morgen minder rugpijn.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten