8 januari 2011

En toen ...

was het zaterdagavond.

De kinderen zitten voor tv, mama zou willen haar creativiteit uiten, maar die domme rug!!!

Woensdag heb ik, zoals iedere week trouwens en zoals ook ieder normaal mens dat doet, de vuilzak uit de vuilbak getild om buiten te zetten. En ai, oei, au, enzoverder...
Pijnstiller genomen met de hoop dat de pijn zou weggaan, want bewegen deed pijn, niet bewegen trouwens ook.
Donderdag opgestaan, gaan werken, met pijnstillers en pijn. Ondanks mijn belofte aan de kinderen zijn we dan door diezelfde domme rug vrijdag niet naar Plopsaland geweest. Vrijdag nog steeds pijn, ondertussen zaterdag en nog altijd niet beter.

Het huishouden wordt gedaan, met verbijten komen we al een eind verder. Maar voor de dingen die ik wil, maar die niet echt moeten doet het gewoon te veel pijn. Daarom heb ik maar wat zitten grasduinen op het wereld wijde web. Met als gevolg dat ik ondertussen nog wat blogs ontdekt heb die ik wil volgen, dat ik nog enkele (hmm?) projectjes todo in mijn achterhoofd heb en dat het misschien toch niet zo'n goed idee was om me voor de pc te zetten, ondanks het feit dat mijn bureaustoel toch wel het meeste zitcomfort geeft op dit moment.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten