10 januari 2011

Plannen vandaag

Bibliotheekbezoek, normaliter ook een doktersbezoek (nog steeds die lastige rug), kerstboom wegdoen (zal met veel hulp van de kinderen moeten), kokeneten en afwas en dan ga ik mama-time nemen.

Zus heeft al enkele dingen gevraagd om te maken, zoonlief komt niet veel achter, dan heb je nog de 10 in 11, de 12m12p, mijn onafgewerkte dingen die er ook nog steeds liggen, een ellendig lange wishlist,… Kortom, ik heb goede voornemens!

Mijn projectje voor 12m12p (van december) ligt klaar om foto’s te nemen, aan het januari-project ben ik ook stilletjes begonnen. De gepersonaliseerde kussens van mijn 10 in 11 lijstje ben ik ook al aan begonnen. Weer met veel tegelijk bezig dus!

Tijd om orde op zaken te stellen dus

Greetz en werk ze nog vanmiddag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten