7 januari 2011

Weer een nieuw jaar, weer goede voornemens...

Allereerst allerbeste wensen voor de komende dagen, weken, maanden en jaren...

Mijn projectje van 12M12P is bijna klaar, veeeeeeels te laat natuurlijk, maar ik pleit schuldig. Het was enorm druk, een heel raar einde van het jaar, zo anders dan anders, maar daarom niet minder leuk, wel veel drukker.

Voor mijn projectje ben ik dus bezig aan een muts en sjaal voor zus. Lekker flashy kleuren, enkel haar naam moet er nog op en dan zijn we klaar.

Oondertussen is het januari en ben ik aan het volgende project toe (nu al?). Het thema is cadeautjes en ik ben uitgeloot tegenover Ester (Bagofjoe). Het lijkt me enorm leuk, die dame heeft ook een enorm leuke blog. Maar het is moeilijk... Wat moet ik in hemelsnaam in elkaar gaan steken voor iemand die ik niet ken? Het creatieve hebben we dan wel gemeen, dat we allebei moeder zijn ook en dat we huisdieren hebben.

Het zal een brainstorm worden en ik zal wel ergens mee op de proppen komen, maar wat, daar heb ik geen enkel idee van op dit moment.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten