2 februari 2011

Het Cadeau van 12m12p

Het is toegekomen, dus kan ik iets meer tonen.

Door het wonen in Belgiƫ had ik Ester van Bag of Joe om een cadeau voor te maken (haar blog vindt je hier).

Het was moeilijk, want uiteindelijk ken je de persoon in kwestie van haar noch pluimen. Maar ik las dat ze bezig was met breien en haken (en goede doelen en nog wat van die leuke dingen). En dat ze een Nederlandse was die in Vlaanderen terecht kwam. Van dat moment wist ik al dat er wel wat oranje bij mocht!

Na wat nadenken kwam ik tot de conclusie dat een bezige dame wel wat zakjes en tasjes kan gebruiken om benodigdheden voor haar handwerken te transporteren.



Daarom maakte ik een breitas (in niet te brave stofjes en met oranje afwerking), een etui voor breinaalden (met oranje voering en rits) en een gewoon tasje, eventueel te gebruiken voor haaknaalden of voor iets anders natuurlijk.

Dat was mijn cadeau, gemaakt uit voorraad (de kinderen hebben graag felle kleurtjes en ik heb redelijk wat stofvoorraad van mijn grootmoeder gekregen)
Greetz

3 opmerkingen:

  1. Hee, heel erg leuk joh!

    Plaats je ook je blogje (knippen en plakken) op 12m12p of alleen even een linkje naar je blog? Dan wordt hij zeker gelezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De brei- en haaknaalden hebben nu eindelijk een prima plek :) en de tas was al in gebruik vandaag :)als ik wat tijd heb dit weekeinde zal ik er nog een blogje over schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen