7 februari 2011

Klungelig weekend

Eigenlijk begon het al op donderdag. "t Ventje was ziek, zelfs in de mate dat hij niet langs ging komen. Een streep door de planning dus...

Geen naaimoment, want een toets van spelling en een serieuze huistaak van rekenen vereisten mijn aandacht. Vrijdag dan maar ijverig aan de rest van het huishouden gegaan met een iet of wat zwaar hoofd (wie bij de hond slaapt, krijgt zijn vlooien en de symptomen kwamen wel redelijk in elkaars buurt). Toch in de namiddag op bezoek gegaan, maar vooral in bed gezeten, ik had kou, klappertandde aan 100 per uur en voelde me een vod.

Zaterdag was het wel ietsje beter, nog steeds geen energie, wat misselijk en geen honger, nergens zin voor. 't Ventje is dan al van zaterdag gekomen, want hij was ondertussen toch verbeterd. Gezellige zaterdag (hij met de kinderen bezig spelletjes te spelen, ik onder 2 dekens liggen bibberen), gezellige zondag in dezelfde trand, maar toch ben ik erin geslaagd iets te doen aan mijn plannen:
- het ninjakostuum is afgeboord, op de deeltjes op maat geknipt na
- deze tas is de voering al van geknipt en moet ik een bijpassende stof zoeken
- de nieuwe brooddozen zijn bekeken en de toile ciree is geknipt

vanavond zien we wel of we met iets van deze dingen verder komen, ik hoop in alle geval van wel, als een rekentoets en een godsdiensttoets er geen stokje tussen steken, of eventueel een leesdagboekje, ne grote afwas of de rest van huishoudelijk gedoe!

Groetjes
Tazke

1 opmerking: