14 maart 2011

Nieuwe week, nieuwe werkweek

Hopelijk ook een iets of wat normale week, want de laatste anderhalve maand was het iedere keer zodanig druk dat het gewoon te aan het worden is.

Vanavond naar de bib met de kinderen, liefst met de fiets. Dan een beetje het huishoudelijke werk en hopelijk is er dan ook nog wat tijd voor de naaimachine.
Het zal de komende dagen hier ook wel druk zijn, maar waarschijnlijk binnen de reden druk dan…

O, en ik zou mijn lezers willen vragen wat je eigenlijk moet doen om a) nog meer lezers te krijgen, b) soms eens wat reacties te krijgen en c) volgers te krijgen. Ik klungel maar wat aan, zie wel dat ik bezoekers krijg, maar mis eigenlijk wel de reacties. Ik krijg graag feedback en dat blijft uit. De volgers zijn op dit moment niet echt het meest noodzakelijke, maar als ik de give aways zie verschijnen, lijkt het me ook wel enorm leuk om zoiets te doen (op minder hectische momenten dan), maar ik weet niet eens of jullie het wel leuk vinden.

Ja, ik weet het, ik ben een eeuwige twijfelaar!



Greetz


1 opmerking:

  1. Hoihoi, ik doe ook maar wat, maar wat wel wil helpen is meedoen aan bv. een bloghop. Bij Annemarie's breiblog is er iedere vrijdag één. Daar geef ik me ook regelmatig op en zo krijg je wel meer bezoekers. (zie button op mijn blog. En de volgers komen vanzelf, zeker als je op je blog een inschrijf mogelijkheid plaatst. Hoe dat moet bij jou, weet ik helaas niet. Maar daar weten anderen misschien weer meer van. groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen