19 maart 2011

Résumé!

De week was druk... Lekker gezellige drukte, zowel thuis, als op het werk, als eigenlijk overal.

De kinderen worden geconfronteerd met verandering van agenda en dergelijke. Zo is de spreekbeurt  van de oudste al 2 keer verschoven. En hij was nochthans in de wolken dat het eindelijk aan hen (het is in groepjes) was.

Gisteren naar school geweest, de volksspelen uitgetest en vandaag onverwacht een andere planning dan voorzien. Maar ... de ouste is vandaag bekroond met een geweldige beker. Hij is vandaag op de jeugdbeweging uitgeroepen tot 'sterkste welp'. Een enorme prestatie, zo eentje waar zelfs kleine zus trots op is. De beker staat dus op de kast, foto ervan volgt later.

En, heel belangrijk, ik ben door de oudste gewezen op een voor hem heel belangrijk detail. Hij las mijn blog en stelde vast dat ik zijn leeftijd niet veranderd had in mijn voorstellingstekstje. Ik ga het toch maar gauw doen, want hij is uiteindelijk al anderhalve week 10!

Greetz

1 opmerking:

  1. tip: vermeldt i.p.v. de leeftijd van je kids hun geboortedatum. Zo blijven ze altijd up-to-date.
    p.s.: ik vind je blog wel leuk, heb hier en daar beetje zitten lezen, onze blogs hebben beetje overeenkomsten: ik vertel ook over van alles en nog wat). Voorts ben ik ook zo'n beetje in jouw geval, i.v.m. 'volgers' bedoel ik: ik zie dat mijn blog wel nogal wat bezoekers trekt, maar ook ik krijg er nauwelijks volgers bij. 't Ja, hoe komt dat? Geen idee! Zo heb ik wel een aantal trouwe lezers/vrienden die echter geen volger zijn, misschien willen die voor het 'grote publiek' incognito bliven? Zullen we dan maar mekaars volger worden? Bloggersgroetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen