1 april 2011

Een specialeke!

Inderdaad, ne speciale, berichtje 100.


Ondertussen is mijn pakketje van 12m12p toegekomen. Ik werd al eerder verwittigd van vertraging, waarvoor mijn dank. Ik hoop ook dat het kinderfront ondertussen door de ergste tandperikels heen is. Maar bon, het cadeautje dus

Opa (mijne schone papa van naast de deur) riep me na het werk binnen. Er was een pakje toegekomen. Ik voelde me net een klein kind op haar verjaardag. Lekker gewacht tot ik bij mij thuis binnen was om te kijken, en mijn enthousiasme was enorm groot. Het is gewoon prachtig. Een gehaakte tas en tasje! Kleuren die ik geweldig vind, een fantastisch leuk ontwerp en dat zonder patroon gemaakt. En de ritsen, waar de maakster slechts weinig ervaring mee heeft, maar die subliem afgewerkt waren. Kortom, op die manier wil ik nog thuiskomen na een zware werkweek. Ja, het was al vorige vrijdag, maar tijd is hier een enorm relatief begrip aan het worden.

De maakster van het pakje heeft natuurlijk ook een blog en dat vind je hier.
En ja hoor, opa (en oma) hebben natuurlijk nadien de inhoud van het pakje nog bewonderd en er kwamen ook enkele oooh’s aan te pas.

Voila, tot zover 12m12p januari. Die van februari ben ik nog altijd aan bezig en die van maart, daar zit ik aan te denken. Wie zei er daarstraks nog dat de maand bijna om is?????

Greetz

1 opmerking:

  1. Hey Tazke,

    leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent!!
    Ik heb het met veel plezier (en af en toe frustratie ;)) gemaakt.

    groetjes Alfika

    BeantwoordenVerwijderen