8 mei 2011

Druk moederdagweekend!

Gisteren bbq, vree lekker, vree gezellig, bij de familie van het ventje. Voor de verjaardag, de 65ste en het pensioen van mijne schoonpapa, mijn tweede schoonpapa (hoewel niet officieel, want we zijn niet getrouwd)

Félicitations, zou ik zeggen, want hij is Fransman. Ondertussen had ik ook de ketting van tante Nancy afgewerkt en door de drukte natuurlijk fototjes vergeten maken, maar die werden beloofd doorgestuurd te worden, dus die volgen nog.

Van de week werd de cape van onze broer samengestoken, nog niet afgewerkt, maar de cape herken je al. Het kleedje voor zus werd daarnet onder de naaimachine gelegd. Het kostte me weliswaar 2 uren om een mouw dicht te stikken, want het onding liep heel de tijd vast, ma bon, ondertussen zijn de mouwen allebei dicht. Straks nog het rokdeel aan het bovendeel en misschien, heel misschien volgen er dan straks al foto's van beide. En dan sta ik weer iets dichter bij een afstreping op 10 in 11!

Nu eerst effe ontstressen, want die machine heeft duchtig op mijn systeem gewerkt...

Tot laters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten