9 juni 2011

12m12p april: voor onze mannen ...

En toen had ik inspiratie voor het  project, maar wist ik effe niet meer voor welke van onze mannen ik iets zou maken. Voor meerdere dan maar...

Eerste deel: eigenlijk dubbel, voor 2 van onze mannen, specifiek voor de jongste van beide, maar het zijn allebei schattekes. Maar de jongste, dat is ons hartediefke, van mij, van de kinderen en zelfs bij mijn ventje ligt hij in de bovenste schuif.
Door zijn drukke bezigheden heeft hij veel te weinig tijd om dingen voor zichzelf te doen, maar tijdens onze vakantie is hij wel voor die 2 andere mannen die thuisbleven (onze katers) komen zorgen.
Vandaar het strijkplankovertrek: eentje hier om te passen en de andere hangt al in zijn atelier. Dat was al een ventje da heel tevreden was.


 
Het tweede deel van het project was voor een bevriende zelfstandige van hier in het dorp. Ik had ooit eens gezegd dat ik voor een schort zou zorgen en dat heb ik dus ook gedaan. En eerlijk... het doet toch iets hoor, als je de winkel binnenstapt en je zelfgemaakte schort gedragen word door zowel vader als zoon.

Eigenlijk was het al een tijdje klaar hoor, maar die foto's posten wordt eenvoudigweg uitgesteld. Ik ga er toch eens moeten aan denken om het sneller te doen. Op die manier kan ik weer enkele dingen schrappen van mijn werklijstje.

Greetz

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan! Maarre, ik volg je al in stilte, en aanmelden int openbaar lukt nog niet omdat dat niet geactiveerd is, nog ff iets aan doen, dan ben ik je openbare volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, heb jij die schort gemaakt? Als ik nog eens in de winkel kom zal ik die nogmaals goed bewonderen zunne! Proficiat alvast!
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen