1 juni 2011

12m12p: project mei is afgewerkt!

Het project was lente. Oei, die werd moeilijk.

Tot gisteren vond ik eigenlijk niets noemenswaardigs om als project uit te werken, maar dan plots...

Mijn dochter is geboren in de lente. Ze is ook zo'n vrolijk kind, een zonnetje in huis, toch als ze voldoende buiten kan/mag spelen. Dus dacht ik iets voor haar te doen. Maar wat? Toen dacht ik aan de lente vorig jaar, einde van de lente, het wereldkampioenschap voetbal. Had ik niet ergens beloofd om een rokje à la Shakira (waka waka) te maken? Ja hoor, en ik had alles zelfs al in huis, dus mijn projectje is klaar sinds gisteren (na bedtijd, dus vandaag de foto's)


O ja, en het leuke is, beide dames op de foto dragen dezelfde naam. Kwestie van het plaatje compleet te maken.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten