1 juni 2011

De laatste maaksels...

Zoals gezegd maakte ik de afgelopen dagen (weken) enkele tassen. Inspiratie zocht ik bij Eloleo. Enkel voor de reversible bag ging ik op zoek in de Engelse tutorials, namelijk bij Verypurpleperson.

Het rode exemplaar vind je hier (Menina tas) en de tas aan de deur, de Amsterdamtas, kan je bij dezelfde dame vinden, maar dan op deze plaats. Zoals de handleiding vermeld en ik beaam, het is echt geen beginnersmodel (dus gemaakt met de kinderen in bed).
Het tasje dat de dochter rechtop houdt, is dus de reversible bag van hier.

Hoewel op de blog van Eloleo stond dat de Menina tas klein is, doet ze dienst als op en neer tasje voor bril en leesboek als we naar mijn vriend gaan. Geen uitvluchten meer, het lezen kan onderhouden worden.

Greetz



1 opmerking:

  1. tof ik schrijf je op voor het appeltje !!
    (give away bij marie lu )

    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen