16 augustus 2011

Vakantiegevoel

Vanmorgen voelde ik het nog niet. Maar nu plots, een half uurtje geleden, was het er, het vakantiegevoel.
Door een mail die een afspraak van mijn baas verzette, bleek mijn aanwezigheid vrijdag niet echt noodzakelijk en daardoor moet ik maar vandaag en donderdag meer werken. Reden genoeg om plots overvallen te worden door het alom gekende vakantiegevoel.

Deze week wil ik nog wat verder werken voor Moeders voor Moeders, wil ik graag de gordijnen afwerken, en het transportmateriaal voor de borduurmachine en liefst nog enkele dingen die wachten op aandacht.
Vrijdag mag ik op kosten van Kinepolis naar de film (een aanrader, inschrijven en op je verjaardag mag je gratis gaan kijken), zaterdag (onder voorbehoud van medewerking van de weergoden) gaan we naar Plopsaland en zondag zouden we graag een rommelmarkt bezoeken. Kan tellen voor het eerste weekend.

Verder zijn er nog enkele dingen die ik heel graag zou inplannen, maar we mogen niet te hard van stapel lopen.

O ja, vraagje aan Bini, weet jij al wanneer de kinderen mogen gaan kennismaken met de nieuwe leerkrachten? Kwestie van dat moment zeker vrij te houden!

Greetz

1 opmerking:

  1. Hihi, leuk communiceren op deze manier hé!
    Ik heb er nog geen idee van wanneer de open-klas-dag zal zijn. Ik hou in ieder geval dan maar elke avond vrij zeker?
    Groetjes,
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen