4 januari 2012

Mijn beste wensen

Het is al de vierde dag dit jaar, maar het mag nog de ganse maand, dus bij deze...

Een drukke week tussen de feestdagen en een week vakantie voor de kinderen en werken voor de mama nu (met morgen een lange, zware werkdag die vroeger begint en waarschijnlijk een stuk later eindigt dan anders) maken het wel leuk, maar redelijk stressy.

Mijn lijstje van 10 in 11 is niet klaar geraakt, maar al bij al vind ik het nog redelijk (je moet maar eens kijken op de pagina erover, die is aangevuld).
Voornemens voor dit jaar heb ik nog niet echt gemaakt, want ik sleep nog steeds wat vermoeidheid mee (al dan niet van die operatie) en wil me voorlopig nog niet te veel vastpinnen op dingen die ik tegen een bepaalde datum voorop stel.

Dus we modderen wat aan, zijn met vanalles begonnen dat nog niet klaar is en hopen dat toch wel klaar te hebben binnen afzienbare tijd (nee, geen datum, voorlopig toch niet)


Greetz en voor zij die nog vakantie hebben, geniet er maar van!

1 opmerking:

  1. Waw, je lijst is toch goed aangevuld hoor! Ik wenste dat ikzelf zo'n bezige bij was.
    Voor 2012 wens ik jou een zeer productief jaar toe. Maar vergeet niet voor jezelf te zorgen hé!
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen