18 januari 2012

We beginnen weer in routine te komen...

Na de feestdagen duurt het toch wel even om terug op gang te geraken. Ondertussen zijn we weer een beetje verder en we voelen de regelmaat er terug in komen.

Op school beginnen de kinderen zo stilaan met de voorbereiding van de bos- respectievelijk zeeklas. Broer heeft het onderwerp van zijn grote spreekbeurt gekregen, en dat wordt dan allemaal in een heuse powerpoint presentatie gegoten. Hij ziet het zitten, dus ben ik ook tevreden.

Zus is nog altijd onze kleine meid en die vraagt graag nog eens wat extra aandacht (haartjes doen, nageltjes lakken, kortom een echt meisje)

De naaimachine staat ook weer op tafel, ik kom nog niet echt vaak aan creativiteit toe, maar ieder kwartiertje dat ik tijd heb, neem ik mee, lekker leuke dingen doen.

Ik doe terug mee aan 12m12p, en het is al een beetje paniek, want uiteindelijk is het al de tweede helft van de maand. Ook met de uitdaging loop ik serieus achter. Mijn kamerjas moet ik nog posten (was van oktober 2011, november heb ik overgeslagen en de projectjes die ik in december startte, wachten nog steeds op voering)

Dus deze maand maak ik nog iets rood (12M12P), het zullen 2 borduurseltjes worden op een rode kussensloop in het kader van Valentijn. De Uitdaging hou ik realistisch, ik wil de voering deze maand nog klaar krijgen.

Genoeg goede voornemens voor nu, want het gewone werk moet natuurlijk ook nog gedaan worden en de kindjes hebben ook wel eens aandacht nodig.
But, ... I'll keep you posted

Greetz

1 opmerking:

  1. Hei, fijn weer iets van je te horen. Ik miste dat hier hoor!
    Groetjes, Bini

    BeantwoordenVerwijderen