13 maart 2012

Wijvenweek: Guilty pleasures en kleine kantjes

Guilty pleasures, wel da vind ik eigenlijk ne plezante. Ik ben heel blij met mijn vriend, maar ik heb een aantal homovrienden en het is gewoon fantastisch om samen met hen het passerende mannenvolk te beoordelen. Soms gewoon zoals je dat met een vrouw zou doen, maar die mannen nemen dus geen blad voor de mond en dat kan soms hilarische toestanden uitlokken.

Kleine kantjes, dat is nu wel wat anders. Ik ben een eeuwige twijfelaar. Dat uit zich in vanalles, maar het is vooral voor mij vree ambetant. Maar ik ben door enkele heel goede vrienden (dezelfde als hierboven) gezegd geweest dat ik meer moet durven.
Ook een klein kantje, een groter klein kantje, ook zo eentje waar ik het zelf het meest moeilijk mee heb, is mijn masker. Door de situatie waarin we hier dag op dag 9.5 jaar geleden in terecht kwamen, heb ik geleerd dat je beter je gevoelens niet te vaak toont. De mensen denken en praten al zo snel.
Veel meer ga ik daar niet over zeggen, degenen die meer willen weten moeten maar eens kijken naar de foto, hier links van de blog.

En ja, mijn grootste kleine kant, dat zijn mijn verslavingen. Op de eerste plaats de kinderen, vlak erna gevolgd door mijn vriend en daarachter hangen dan mijn hobby's met bijbehorende hobbymaatjes. En ergens helemaal achteraan, waar soms te weinig tijd voor overschiet, mea culpa, bengelt het huishouden, maar dat komt wel op zondag, want dan is het natuurlijk inhaaldag!

Amai, da was gene simpele, maar we hebben toch iets geschreven he, alle, veel zelfs.

C U

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten