20 juli 2012

Vandaag is zo'n dag

Ik vlieg erdoor,
de lakens van de kinderen zijn droog en gestreken, de overgordijnen van de woonkamer gewassen, droog en gestreken, het borduurwerk voor mijn broer is klaar en verstuurd, nu nog iets afwerken voor een goede vriend en dan douchen, eten en zus halen.

Via michelin geeft aan dat het vandaag 2 uur en 4 minuten enkele reis is en zondag 1 uur en 36 minuten. Kortom, we zullen de komende dagen serieus wa kilometers mogen doen en dan tussenin al enkele machines was mogen laten draaien. Maar ik verlang naar zondagmiddag, als we terug thuis zijn en allebei de kinderen terug bij ons hebben, als we kunnen beginnen genieten van een weekje vakantie en blijkbaar is het weer ons ook nog redelijk gezind, want ze geven toch enkele dagen zomerse temperaturen.

Na een weekje thuiswerk (mijn baas zit in Duitsland) en weinig ademruimte omwille van de intensiviteit zal het me deugd doen, een beetje echt uitblazen.

Groetjes

1 opmerking:

  1. Fijn om straks weer een compleet gezin te hebben :)
    Geniet van de komende week met -als het goed is- inderdaad een stuk beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen